Firmaprofil | Hornsherred Køreskole ApS

Navn: Hornsherred Køreskole ApS

Etableringsår: 1999

Beliggenhed: Hornsherred, Danmark

Speciale: Køreundervisning med fokus på trailerkørekort og kørekort tilpasset bilister med handicap

Beskrivelse:

Hornsherred Køreskole ApS har i over 25 år leveret højkvalitets køreundervisning med en særlig ekspertise inden for undervisning af bilister med handicap. Beliggende i det naturskønne Hornsherred mellem Roskilde Fjord og Isefjord, er vi dedikerede til at betjene både lokale og elever fra hele landet. Vores køreskole tilbyder skræddersyede løsninger, der sikrer, at alle kan få mulighed for at opnå deres kørekort, uanset fysiske udfordringer.

Vores Tjenester:

• Specialkørekort til Bilister med Handicap: Vi tilbyder undervisning i specialindrettede køretøjer, der inkluderer håndbetjente bremser og speeder, speeder til venstre fod, ratknopper og automatgear. Vores tilpassede VW Caravelle er udstyret med en lift for let adgang med kørestol og har håndbetjente bremse- og speederpedaler samt speederpedal placeret til venstre fod, hvilket tilbyder en komfortabel køreoplevelse for alle. Dette specialdesign sikrer, at hver elev kan føle sig sikker og understøttet gennem hele deres uddannelsesrejse.

• Trailerkørekort (Kategori B/E): Vores træning dækker alle aspekter af kørsel med trailer, fra teori til praktiske færdigheder som lastning og manøvrering.

• Lastbilkørekort med Automatgear: Specielt tilpasset til bilister med handicap, med fokus på sikkerhed og effektivitet.

Mission:

Vores mission er at sikre, at alle, uanset deres fysiske udfordringer, har adgang til sikker og professionel køreundervisning. Vi er stolte af vores høje succesrate og vores evne til at tilpasse undervisningen til den enkelte elevs behov.

Kontakt:

For mere information, rådgivning eller for at booke en uforpligtende samtale, besøg vores hjemmeside eller kontakt os direkte. Hos Hornsherred Køreskole ApS er din vej til kørekortet vores højeste prioritet.