Handicap Kørekort | Hornsherred Køreskole ApS

Hornsherred Køreskole ApS

Friheden til at Køre: Tilpasset Køreuddannelse for Alle

Velkommen til Hornsherred Køreskole ApS - Din Vej til Uafhængighed på Vejene

Her hos os er vi dedikeret til at sikre, at alle har adgang til friheden ved selvstændigt at kunne køre. Med vores specialtilpassede uddannelsesprogrammer, herunder en unikt indrettet VW Caravelle med lift, gør vi det muligt for personer med fysiske handicap at nå deres mål om at få kørekort.

Skabt med Tanke på Tilgængelighed og Komfort

Vores tilpassede VW Caravelle er udstyret med en lift for let adgang med kørestol og har håndbetjente bremse- og speederpedal samt speederpedal placeret til venstre fod, hvilket tilbyder en komfortabel køreoplevelse for alle. Dette specialdesign sikrer, at hver elev kan føle sig sikker og understøttet gennem hele deres uddannelsesrejse.

Komplet Fleksibilitet og Support

Vi forstår vigtigheden af fleksibel læring og tilbyder hentning og bringning fra hjemmet på hele Sjælland, Falster og Lolland for praktisk undervisning. Denne service er tilgængelig for 500 kr. pr. påbegyndt time, hvilket sikrer, at du nemt kan deltage i din køreundervisning uden bekymringer om transport. For elever på Fyn og i Jylland kan vi også arrangere afhentning og levering efter aftale. Dette giver dig mulighed for at få en problemfri og praktisk undervisningsoplevelse, uanset hvor du befinder dig.

Teoriundervisning, der Passer til Dig

For teoriundervisningen tilbyder vi to muligheder: deltagelse i vores moderne faciliteter i Frederikssund, udstyret med elevator for nem adgang, eller gennem en almindelig køreskole tættere på dit hjem. Dette giver dig friheden til at vælge den løsning, der bedst passer til dine behov.

Trailerkort: Udvid Din Frihed på Vejen

Vil du have endnu mere frihed? Vores program inkluderer også mulighed for at tage et trailerkort. Med vores specialtilpassede VW Caravelle kan du udvide dine kørefærdigheder og opnå endnu større uafhængighed.

Kom I Gang I Dag

Er du klar til at tage skridtet mod større uafhængighed og frihed på vejen? Tilmeld dig hos [Navn på Køreskolen] i dag og start din rejse. For mere information om vores tilpassede uddannelser og tjenester, besøg vores hjemmeside eller kontakt os direkte. Vi ser frem til at hjælpe dig på vej mod dit kørekort.
Hvis du er interesseret i at høre mere kan du kontakte os telefonisk 2946 0768, eller bestille en brochure på info@1894.dk